Obserwatorzy

niedziela, 3 stycznia 2021

 OPOWIEŚCI DZIWNEJ TREŚCI  KRONIKARZA Z PACANOWA

CO MOŻE SIĘ WYDARZYĆ W POLANDII PO ZASZCZEPIENIU LUDZI KTÓRZY SPRAWUJĄ WŁADZĘ NA TEJ PIĘKNEJ ZIEMI 

Kronikarz jest szalonym optymistą i liczy że politycy po zaszczepieniu połączą mądrość z rozumem wprowadzą reglamentacje na procedury (tylko mądre i przemyślane zarażą   wszystkich wirusem odwagi, pozytywnego działania  wybaczania dziękowania, szacunku dla bliźniego i pochylenia się nad nim 

ALE NASTĄPIŁO PRZEBUDZENIE KRONIKARZA Z PACANOWA

I przestał sam w to wierzyć  LUDZIE PRZYZWYCZAILI SIĘ  POWOLI DO STRACHU a to nie dobrze  mówią najmądrzejsi tego świata  musimy wymyślać nowe  STRACHY NA LACHY  wprowadzimy nowego wirusa wraz z szczepionką, ten się szybciej zaszczepił po znajomość temu nie damy bo tęczowych popiera temu damy inną żeby odpłyną do wiadomo gdzie WIELKI ZUS będzie szczęśliwy

Tak ze te opowieści dziwnej treści winę ponosi KRONIKARZ Z PACANOWA  MĄDRA GŁOWA dla niektórych myślących

ja to tylko przepisałem i wysłałem do WUJKA GOGLE  Możecie mnie za to wybatożyć , przeczołgać, sponiewierać już wszystko to na tym łez padole przeszedłem

LUB DODAĆ ODWAGI WZMOCNIĆ DUCHOWO WSPIERAĆ  POBUDZAĆ DO POZYTYWNEGO DZIAŁANIA

Brak komentarzy:

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...