Obserwatorzy

wtorek, 15 lutego 2022

ZNALAZŁEM STARĄ KSIĘGĘ ZAMÓWIEŃ MIAŁEM PLAN ROZSZEŻYĆ DZIAŁALNOŚĆ NA WYRÓB PIECZĄTEK (nic z tego nie wyszło bo nie byłem konsekwentny w działaniu)ALE PUSTA KSIĄZKA ZAMOWIEN ZOSTAŁA

 



I teraz wpadłem na pomysł żeby wykorzystać do  ZAMÓWIEŃ SKIEROWANYCH DO WSZECHŚWIATA   Pierwsze zamówienie to ŻEBY ŻYĆ I ZDROWYM BYĆ a reszta będzie dodana tylko cierpliwym trzeba być jak ogrodnik

To książka zamówień na marzenia nie zrealizowane czasem warto sobie odpuścić zobaczyć co w  życiu jest ważne,WSZECHŚWIAT czasem daje więcej niż oczekujesz tylko trzeba to widzieć przez głębokie przebudzenie duchowe

Ważne żeby cierpliwie oczekiwać na realizację  zamówienia ZAMÓWIŁEM SZCZĘŚLIWY PAKIET 

ale też będę rozsyłał ziarenka szczęścia bo poczułem misję  realizacji czyichś zamówień 

A LE MAM POMYSŁ ZĘBY ZARABIAĆ NA FEST-BUKU żęby realizować marzenia muszę się pozbyć co na chomikowałem (*zamówienie było inne a wszechświat i życie zweryfikowało)

Brak komentarzy:

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...