Obserwatorzy

niedziela, 16 maja 2021



  

 

 









WIOSENNE PRZEBUDZANIE

Nowe pomysły  zmiksowany ogród i życie, ślimaki jak wirusy atakują ale przeczekam  wszystko, nic mię nie ruszy

Człowiek powinien robić plany ale ważne żeby, żyć w miarę na luzie, dzięki wewnętrznej sile przetrwam jak wiklina na wietrze bo zaczynam się naginać  pomimo trudności.

Mam nowe pomysły na filmiki na jutu be , spowiadałem sie u starszego sąsiada a ma trochę lat 80 parę prawie dochodzi dziewięćdziesiątki  i za pokutę pogroził mi tylko paliczką   kijkiem, a za jakiś czas spowiadałem się u młodego i za pokutę dał mi żebym przekopał swój ogród i lekko uporządkował, stwierdziłem że będę się spowiadał abo przez internet albo u naszego księdza  bo będzie lżejsza pokuta.

Postaram sie  tworzyć jakieś filmiki,  bo ludzie są wygodni i nie czytają  a zmiksowane filmiki myślę że będą, tylko filmy od ludzi przebudzonych duchowo docierają, czasem dla równowagi trzeba podać jakieś bzdety głupiutkie to dociera do mas , będę tworzył bo mam fantazje

LUDZIE SĄ WYGODNI I NIE CZYTAJĄ TRZEBA podać im w mixie bzdety tandetę  i tylko głupiutkie filmy docierają zacznę tworzyć bo mam fantazje 

BĘDĄ ZMIKSOWANE OPOWIEŚCI DZIWNEJ TREŚCI

1 komentarz:

Anonimowy pisze...


Panie Eciku. Piękne rośliny ma Pan w ogròdku. Co do treści tekstu trochę powiało pesymizmem. A gdzie optymizm którym Pan zaraża.) Czekam na filmik o którym mowa. Mam nadzieję, że załączy Pan link z YouTube do niego. Pozdrawiam Elwira

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...