Obserwatorzy

środa, 17 lutego 2021

PRAWA NATURY filozofia samotnego wędrowca(5)

Fajny dzień  dziś oddałem biedorobom podatek lokalny i jestem szczęśliwy  Trzeba przyznać że  fajnie wydzielili ścieżki  i miła obsługa  trochę lat czekałem ale zawsze byłem cierpliwy, 

I DOCZEKAŁEM SIĘ CZASÓW  ŻE WIRTUALNIE JEST SUPER nie przeszkadza się urzędnikom w piciu kawy  nikt nie jest namolny , upierdliwy bo chce być obsłużony szybko i bez bólu i w przechodniach jest wspaniale tele-porady są super   Lekarz zdrowszy i przy okazji pacjent, tyle nie kosztuje płaci sie lata  na fundusz zdrowotny niektórzy podwójnie ale trzeba się cieszyć z tego że nie potrzeba korzystać z systemu BO jak  coś  zaczyna ci dolegać. DOPIERO JAK JESTEŚ PRZEZ ŻYCIE  ZMUSZONY  to otwierają się oczy dokoła głowy.

A TAK OGÓLNIE TO POLSKA PIĘKNY KRAJ MAMY WSZYSTKO WSPANIAŁE  OD POKOLEŃ a jak tak ludziom opowiadam to każdy mi się  pyta co zapaliłem, albo czego się napiłem , 

A WYSTARCZY BYŚ  POZYTYWNIE NASTAWIONYM, GODZIĆ SIĘ CO NIE MOŻESZ ZMIENIĆ 

hasło dnia CAŁE ŻYCIE CZŁOWIEKA JEST PODRÓŻĄ DO ŚMIERCI  ale trzeba patrzeć aby zostawić jakiś ślad jak po ołówku

A z wszystkich mądrości świata SPOKÓJ WEWNĘTRZNY NAJWIĘKSZYM SZCZĘŚCIEM

są różne techniki spowiedzi ja zastosowałem swoją nie opatentowaną prze Internet do WIRTUALNEGO ŚWIATA  za 20 lat a to jest chwila okaże sie co nastąpi

naprawę świata podobno trzeba zacząć od siebie ALE CZASEM TRZEBA SPRÓBOWAĆ 

BYĆ DOBRYM CZŁOWIEKIEM przyjaznym dla Matki Ziemi

 

Brak komentarzy:

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...