Obserwatorzy

sobota, 17 października 2020

 

POTĘGĘ , SIŁĘ, MAGIĘ ŻYCIA CZASAMI DAJE  POKORA I DELIKATNOŚĆ

 

Nie koniecznie musimy być najlepsi,  ale trzeba się uczyć całe życie i dążyć do doskonałości,

Nie pozwalam sobie być  nieszczęśliwym pomijając że na zewnątrz WOLNEJ EDKOLANDII

Dzieje się  tyle nie dobrych rzeczy  ale do tego mentalnego bałaganu KRONIKARZ Z PACANOWA MĄDRA GŁOWA  po rosyjsku mówi czas prywyknąć,  trzeba iść własną drogą ale w dzisiejszych czasach trudno żyć bez znieczulenia, 

Do mojej pięknej KRAINY docierają coraz bardziej pesymistyczne informacje zalewa  propaganda kłamstwa i dezinformacji, coraz trudniej wybrać ziarenko PRAWDY ,I SZALONEGO OPTYMIZMU.  Tylko pocieszające to co mówi kronikarz z Pacanowa I TO PRZEMINIE tylko bądź cierpliwy. Szczęście nie polega na czekaniu na lepsze czasy, tylko na korzystaniu i cieszeniu się z dnia dzisiejszego bo jutra może nie być, nie szukam szczęścia na siłę ono co dziennie idzie za mną i pyta co ty człowieku chcesz a ja daj mi zdrowie  (a szczęście dalej pyta a ty się zdrowo odżywiasz, czy jesteś spokojny, czy słuchasz mądrych ) im mniej pragnę tym jest mi lepiej

Na swojej ścieżce życia spotykam SAMYCH WSPANIAŁYCH   LUDZI

 JESTEM  WDZIĘCZNY   MOJEMU SZCZEŚCIU CO IDZIE ZA MNĄ

Brak komentarzy:

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...