Obserwatorzy

niedziela, 4 lutego 2018

DOBRE RADY

Bądź zawsze  sobą mogę o sobie powiedzieć że jestem odmienny i inny niż wszyscy, jestem niepowtarzalny i z tego się bardzo cieszę ale też akceptuję  odmienność  u innych, dobrze że nauczyli mnie   tolerancji  jeśli się akceptuje swoje niedociągnięcia to też szanuje się innych czasem trzeba uzewnętrznić emocje żeby wypuścić  złą aurę jak złe powietrze, a czasami trzeba posiedzieć w ciszy żeby wyluzować.

Podróżując w  czasie od dzieciństwa do starości otrzymujemy od rodziców, rodziny, przyjaciół i otoczenia wiele ciekawych i każdemu wydaje się najmądrzejszych rad,  ale życie weryfikuje i wzbogaca i czasem trzeba podejrzeć naturę  zęby zrozumieć  jakie są proste rozwiązania problemów tego świata jak jest równowaga w ogrodzie w przyrodzie to jest dobrze
Potrafię wyraźnie mówić o  swoich odczuciach co mnie irytuje, denerwuje, wkurza  (najwięcej głupota ludzi wykształconych co za miast mózgu mają procedury)

W swoim życiu przeszedłem kilkanaście etapów spotkałem dużo ludzi mądrych i głupich, wesołych i ponuraków ale to jest życie, trzeba wiedzieć co jest ważne, i najważniejsze po sześćdziesiątce  i zawsze było dla mnie ważne być człowiekiem spokojnym  opanowanym dobrym ale powoli człowiek zmierza do przystani gdzie osiągnie  się spokój całkowity 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Naprawde dobre rady pozdrawiam Ania

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...