Obserwatorzy

niedziela, 28 stycznia 2018

OGRÓDEK PRZYDOMOWY TU MOŻNA OSIĄGNĄĆ NIRWANĘ CZYLI SPOKÓJ

 Najbardziej relaksującą i piękną jest  ogródek przydomowy  uczy wrażliwości   i  tolerancji do obserwowania piękna przyrody  i tu się można wyżyć fizycznie i inspiruje zęby pokazać kreatywność i  możliwości wykorzystania materiałów z recyklingu i z odzysku  i docenić uzdrawiającą moc natury kiedyś przed laty nie było tyle chemii  i reklam  lekarstw  i  prości (ale nie prostacy) ludzie sobie radzili obserwowali przyrodę i wykorzystywali rośliny owoce w celach leczniczych  uczyli cierpliwości ogródek i prace ręczne  daje możliwość  wykazania się indywidualnymi zdolnościami i upodobaniami   teraz człowiek goni nie wiadomo za czym

Ogródek przydomowy może pełnić i powinien funkcje rekreacyjne, poznawcze wychowawcze, ogródek ogólno użytkowy powinien nam dawać  dostateczną ilość warzyw i owoców bez zbędnej chemii  to my w tym pośpiechu i w złym odżywianiu  pracujemy  na to żeby najlepszy organizm się zbuntował i niedomagał człowiek w tym pędzie   nie widzi motyla pięknego kwiatu , czasem się trzeba zatrzymać  jak mnich buddyjski mówi ptak nie zawsze jest w locie
Ja też goniłem bo wydawało mi się że osiągnę sukces,  dla każdego co innego nazywa się sukcesem, pomijając to przebudziłem się (lepiej późno niż wcale) i postanowiłem bawić się życiem na ile góra pozwoli.

Człowiek rodzi się aby żyć, a nie po to  by przygotowywać się do życia.

Brak komentarzy:

 MOGĘ  ZAWSZE WIĘCEJ SIĘ POSTARAĆ Każdy ma wiedze wewnętrzna  to jedni nazywają intuicją inni ze duch ich oświecił , jakie oczekiwania takie...